شروع به کار آزمایشی خدمات فروش در توییتر به گزارش فیکس سرور شرکت توییتر برای کسب سهمی از بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت اجتماعی، به صورت آزمایشی به شرکتها اجازه می دهد حداکثر ۵۰ محصول را در پروفایل خود به فروش بگذارند. به گزارش فیکس سرور به نقل از ایسنا، فیسبوک و اینستاگرام که متعلق به شرکت مِتا پلتفرمز هستند، در عرصه تجارت اجتماعی پیشرو هستند و به کسب و کارها اجازه داده اند فروشگاههای مجازی دایر کرده و محصولاتشان را برای فروش عرضه کنند. توییتر اعلام نمود نسخه آزمایشی قابلیت "توییتر شاپس" (Twitter Shops) برای شرکتهای منتخب در آمریکا موجود خواهد بود و برای کاربرانی که از نسخه آیفون اپلیکیشن توییتر استفاده می نمایند، قابل مشاهده خواهد بود. اپراتور تلفن همراه آمریکایی وریزون که در این آزمایش حضور دارد، قاب آیفون و شارژرهای بی سیم را در فروشگاه توییتر خود عرضه نموده است. کاربران بعد از مشاهده یک محصول در توییتر، به وبسایت شرکت فروشنده برای پرداخت هدایت می شوند. این آزمایش قابلیت قبلی را توسعه می دهد که توییتر سال قبل آزمایش آنرا شروع کرده بود و به برندها اجازه می داد حداکثر پنج محصول را در پروفایل توییتر خود نمایش دهند. بر اساس گزارش رویترز، توییتر درحال آزمایش خرید زنده است که به افراد امکان می دهد پوشاک، لوازم جانبی و اقلام دیگر را خریداری نموده و همزمان ویدیوهایی از برندها درباره محصولاتشان مشاهده کنند. منبع: fixserver.ir 1400/12/20 21:34:25 0.0 / 5 479 تگهای خبر: Shop , آیفون , اپراتور , اپل این پست فیکس سرور را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط دستیابی چین به فناوری ذوب پهپادها زاکربرگ بازنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد کانادا دفاتر تیک تاک را بست هوش مصنوعی سریال ها را خلاصه می کند نظرات بینندگان فیکس سرور در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۵