شروع به کار آزمایشی خدمات فروش در توییتر به گزارش فیکس سرور شرکت توییتر برای کسب سهمی از بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت اجتماعی، به صورت آزمایشی به شرکتها اجازه می دهد حداکثر ۵۰ محصول را در پروفایل خود به فروش بگذارند. به گزارش فیکس سرور به نقل از ایسنا، فیسبوک و اینستاگرام که متعلق به شرکت مِتا پلتفرمز هستند، در عرصه تجارت اجتماعی پیشرو هستند و به کسب و کارها اجازه داده اند فروشگاههای مجازی دایر کرده و محصولاتشان را برای فروش عرضه کنند. توییتر اعلام نمود نسخه آزمایشی قابلیت "توییتر شاپس" (Twitter Shops) برای شرکتهای منتخب در آمریکا موجود خواهد بود و برای کاربرانی که از نسخه آیفون اپلیکیشن توییتر استفاده می نمایند، قابل مشاهده خواهد بود. اپراتور تلفن همراه آمریکایی وریزون که در این آزمایش حضور دارد، قاب آیفون و شارژرهای بی سیم را در فروشگاه توییتر خود عرضه نموده است. کاربران بعد از مشاهده یک محصول در توییتر، به وبسایت شرکت فروشنده برای پرداخت هدایت می شوند. این آزمایش قابلیت قبلی را توسعه می دهد که توییتر سال قبل آزمایش آنرا شروع کرده بود و به برندها اجازه می داد حداکثر پنج محصول را در پروفایل توییتر خود نمایش دهند. بر اساس گزارش رویترز، توییتر درحال آزمایش خرید زنده است که به افراد امکان می دهد پوشاک، لوازم جانبی و اقلام دیگر را خریداری نموده و همزمان ویدیوهایی از برندها درباره محصولاتشان مشاهده کنند. منبع: fixserver.ir 1400/12/20 21:34:25 0.0 / 5 529 تگهای خبر: Shop , آیفون , اپراتور , اپل این پست فیکس سرور را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط عیدانه دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر تهران با حمایت ایرانسل از لاک اسکرین آیفون با هوش مصنوعی گوگل حرف بزنید! رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول توسعه فناوری ۵G با مزایده فرکانسی ۳۶۰۰ مگاهرتز شتاب می گیرد نظرات بینندگان فیکس سرور در مورد این مطلب عقیده شما در مورد این مطلب فیکس سرور نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۴