شکایت ایلان ماسک از ناظر رسانه ای حامی اسرائیل فیکس سرور: شرکت ایکس به سبب انتشار گزارشی از طرف ناظر رسانه میدیا مترز در مورد تبلیغات در کنار محتوای مخالف با اسرائیل، از آن شکایت نمود و گفت این گزارش پلت فرم را بدنام کرده است. به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی ایکس روز دوشنبه از گروه ناظر رسانه میدیا مترز شکایت نمود و اظهار داشت که این سازمان بعد از انتشار گزارشی در خصوص این که تبلیغات برندهای بزرگ در کنار پست های مخالف اسرائیل وجود دارند، پلت فرم را بدنام کرده است. میدیا مترز روز پنجشنبه گذشته مقاله ای با اسکرین شات هایی منتشر نمود که نشان میدهد تبلیغات آی بی ام، اپل، اراکل و دیگر شرکتها در کنار محتوای ضد اسرائیلی ظاهر می شوند. ایکس از زمانی که میدیا مترز این گزارش را منتشر نموده خشمگین است و گفته این سبب شده تا آی بی ام، کامکست و چندین شرکت دیگر در پاسخ به آن، تبلیغات را در این پلت فرم متوقف کنند. ایکس طی شکایتی که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در تگزاس ارائه شده است، گفته که میدیا مترز با بهره گیری از حساب ها یا کاربرانی را که به تولید محتوای حاشیه ای معروف هستند طوری وانمود کرده که تبلیغات در کنار محتواهای ضد اسرائیلی مشخص می شوند. این دادخواست رسانه ها را به مداخله در قرارداد، تحقیر کسب وکار و ایجاد مشکل اقتصادی احتمالی برای ایکس متهم می کند. این شرکت افزوده مدیامتررز مطمئناً با بهره گیری از یک حساب قدیمی (بدون فیلتر تبلیغاتی) و سپس فقط با دنبال کردن حساب های ضد اسرائیلی و شرکتی تبلیغ کنندگان، شرایطی را برای نمایش آن تبلیغات فراهم می آورد. این شرکت در دادخواستش گفت، گزارش میدیا مترز تجربه معمول در ایکس را به قصد لطمه رساندن به کسب وکار آن به اشتباه ارائه کرده است. آنجلو کاروسون، رییس میدیا مترز، در اطلاعیه ای این شکایت را بیهوده خواند و اظهار داشت که بمنظور وادار کردن منتقدان ایکس به سکوت است. کن پکستون، دادستان کل تگزاس، روز دوشنبه اظهار داشت که دفتر او درحال شروع تحقیقات در مورد موضوعات رسانه ای است و او از اتهامات دستکاری اطلاعات در مورد ایکس توسط این گروه بسیار نگران است. از زمانی که ماسک توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار در اکتبر 2022 خریداری کرد، برخی از تبلیغ کنندگان این پلت فرم را ترک کردند و نگران تعدادی از پست های جنجالی ماسک و اخراج کارکنانی بودند که برای تعدیل محتوا کار می کردند. درآمد تبلیغاتی این پلت فرم در ایالات متحده از زمان تصاحب ماسک در هر ماه حداقل 55 درصد نسبت به سال قبل کم شده است. لیندا یاکارینو مدیرعامل این شرکت روز یکشنبه در یادداشتی به کارمندان اظهار داشت که در صورتیکه تعدادی از تبلیغ کنندگان سرمایه گذاری خودرا بعد از انتشار این گزارش متوقف کرده اند، شرکت در مورد کوشش های خود برای مبارزه با تبعیض شفاف بوده است. این در صورتی است که قبل از این تعدادی از شرکتها به سبب دلیل موضع ایلان ماسک مقابل اسرائیل، تبلیغات خود در ایکس را به حالت تعلیق در آورده بودند. این رفتار بر منافع تجاری ایلان ماسک تاثیر گذاشت و خیلی از تبلیغ کنندگان مانند آی بی ام و دیزنی تبلیغات خودرا در آن متوقف کردند. در همین حال، یاکارینو اصرار دارد که تبلیغ کنندگان بطور دائم از حضور در ایکس عقب نشینی نمی کنند. طبق گزارش فورچون، او به کارمندان اظهار داشت: «ممکن است تعدادی از تبلیغ کنندگان موقتا مکث کرده باشند، اما چندین گفتگوی واقعاً خوب داشتیم.» او به کارمندان پیشنهاد کرد «تا حد امکان از نظر مالی مسئولیت پذیر باشند» تا ضررهای احتمالی تبلیغ کنندگان را جبران کنند و به آنها سفارش کرد که «به هر طریقی اهتمام کنند تا درآمد جدیدی به شرکت بیاورند». منبع: fixserver.ir 1402/09/02 10:45:05 0.0 / 5 321 تگهای خبر: اپل , سئو , سرمایه گذاری , شبكه اجتماعی این پست فیکس سرور را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط فروش آیفون ۱۴ تا پایان ۲۰۲۴ در اروپا متوقف می شود ششمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج هر منطقه ای که زلزله ای را تجربه کرده باشد، پتانسیل تجربه باردیگر آنرا در آینده دارد اظهارات ضدو نقیض اوپن ای آی در رابطه با انتشار آگهی در پلت فرم هایش نظرات بینندگان فیکس سرور در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۳