برگزاری رویدادهای هفته جهانی فضا ویژه دانش آموزان

برگزاری رویدادهای هفته جهانی فضا ویژه دانش آموزان به گزارش فیکس سرور، با همکاری و مشارکت قطب کشوری نجوم پژوهش سراهای دانش آموزی، ویژه برنامه های هفته جهانی فضا برای دانش آموزان سراسر کشور برگزار می گردد.


به گزارش فیکس سرور به نقل از ایسنا، مرتضی نیکخو، دبیر هفته جهانی فضا، ضمن اشاره به اهمیت توجه به ترویج و آموزش نسل نوجوان، اضافه کرد: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری هفته جهانی فضا، آموزش اقشار محتلف جامعه به منظور آگاهی از فواید حاصل از بهره برداری از فضا و تشویق کودکان به فراگیری علوم و توجه به آینده است.
وی ضمن تشکر از مشارکت و همکاری وزارت آموزش و پرورش برای اجرای برنامه های علمی و ترویجی ویژه دانش آموزان سراسر کشور، اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری صورت گرفته با قطب نجوم کشوری پژوهش سراهای دانش آموزی و طی اعلام آمادگی سازمان فضایی ایران برای اجرای برنامه های علمی و ترویجی ویژه دانش آموزان، برنامه های گوناگونی در طول هفته جهانی فضا تدوین شده که به شکل آنلاین برای دانش آموزان سراسر کشور برگزار می شود.
دبیر هفته جهانی فضا، «فضا، هوش مصنوعی و تغییرات اقلیمی»، «ماهواره ها و پایش گازهای گلخانه ای»، «اقلیم فضا و پایش فعالیتهای خورشیدی» و «فناوری فضایی، ابزار پایش الگوهای آب و هوایی» را از موضوع هایی برشمرد که در این برنامه ها با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با اهمیت کاربردهای فناوری فضایی در حوزه های مختلف به آن پرداخته خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی سازمان فضایی ایران، وی افزود: این ویژه برنامه ها در ایام شنبه (۱۴ مهر)، یکشنبه (۱۵ مهر)، سه شنبه (۱۷ مهر) و چهارشنبه (۱۸ مهر) از ساعت ۱۷ تا ۱۸ به شکل کشوری برگزار خواهند شد. همینطور علاوه بر این برنامه ها، رویدادهای دیگری هم در سطح استانهای مختلف برگزار می شود که علاقه مندان می توانند اطلاعات و جزئیات بیشتر این برنامه ها را از راه وب سایت سازمان فضایی ایران کسب کنند.




منبع:

1403/07/12
11:48:32
0.0 / 5
109
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , پژوهش , دانش
این پست فیکس سرور را پسندیدید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان فیکس سرور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
تعمیر سرور فیکس سرور

fixserver.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیكس سرور محفوظ است

فیكس سرور

سرور و هاست و دامین