ترفند آمازون برای حفظ مشتریان سرویس پخش محتوا هوش مصنوعی سریال ها را خلاصه می کند فیکس سرور: آمازون بتازگی ابزاری برای سرویس پرایم ویدئو خود راه اندازی کرده که با هوش مصنوعی خلاصه های شخصی سازی شده از سریال ها و محتوای تولیدی این پلت فرم برای کاربران ارائه می کند. به گزارش فیکس سرور به نقل از انگجت، خیلی از اوقات کاربران خدمات پخش محتوا سریالی را شروع و آنرا نیمه کاره رها می کنند. آنها بعدا برای تماشای باردیگر سریال گرفتار مشکل می شوند برای اینکه نمی دانند در چه قسمتی تماشای سریال را متوقف کرده اند. در همین جهت آمازون خاصیت جدیدی را دراین خصوص ارائه کرده است. خاصیت مذکور که «X-Ray Recaps »نام دارد با بهره گیری از هوش مصنوعی مولد خلاصه هایی کوتاه و قابل درک از کل فصل، قسمت یا حتی بخشهایی از یک قسمت سریال های تلویزیونی برای کاربر فراهم می آورد. این خلاصه ها شخصی سازی شده هستند و بدین سبب بر طبق دقیقه هایی که کاربر برنامه ای را تماشا کرده، ارائه می شوند. این شرکت وعده می دهد قطعات متنی کوتاهی از بخش های مهم محتوا و نکاتی از طرح داستان که مبتنی بر شخصیت ها و جزئیات دیگر هستند را ارائه نماید. «آدام گری» نائب رئیس بخش محصول در پرایم ویدئو مدعی است ابزار مذکور به مشتریان کمک می نماید به سرعت به نقطه ای که سریال را رها کرده بوده اند، بازگردند با باردیگر دریابند چرا محتوای مذکور را دوست داشته اند. این خاصیت بوسیله Amazon Bedrock که به سرویس ابررایانشی آمازون متعلق می باشد و برای ساخت و مقیاس بندی اپلیکیشن های هوش مصنوعی به کار می رود، ابداع شده است. همین طور این هوش مصنوعی طوری آموزش دیده تا محتوای سریال را بطور کامل فاش نکند. قابلیت مذکور در حقیقت بسط خاصیت فعلی X-Ray است که اطلاعاتی کمتر شناخته شده درباره ی سریال و بازیگران را طی پخش محتوا فراهم می آورد. 1403/08/16 08:55:07 0.0 / 5 211 تگهای خبر: آموزش , اپل , اپلیكیشن , خدمات این پست فیکس سرور را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط پلیس جسد افشاگر اوپن ای آی را در آپارتمانش پیدا کرد فروش آیفون ۱۴ تا پایان ۲۰۲۴ در اروپا متوقف می شود متا مدل هوش مصنوعی متاورس را عرضه می کند ضرورت انسجام در پروسه تحول دیجیتال نظرات بینندگان فیکس سرور در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۴